Havnefronten i Sønderborg

Markedsføring

Foto: Kristoffer Loft

Vil du være en del af markedsføringen af Sønderjylland som turistdestination? Herunder kan du læse om de forskellige muligheder, samt kontaktinfo til de relevante medarbejdere.

Partnerskab med Destination Sønderjylland

Et partnerskab med Destination Sønderjylland er et aktivt og gensidigt samarbejde, hvor vi sammen skaber de bedste resultater. Alt efter dit behov og det samarbejde, du ønsker, tilbyder vi fem forskellige partnerskaber. Læs mere om indholdet i de forskellige partnerskaber i vores partnerskabsfolder.

Som partner i Destination Sønderjylland er du med til at bakke op om udviklingen af turismen i Sønderjylland og tiltrække flere gæster til destinationen. Sammen arbejder vi med sæsonforlængelse, udvikling af produkter, bæredygtighed samt at markedsføre Sønderjylland som feriedestination for gæster i ind- og udland. Alt dette kan du bidrage til gennem dit partnerskab.



Information vedrørende partnerskab med Destination Sønderjylland i 2026


Det er muligt at tegne et partnerskab året rundt. Dog skal der tegnes partnerskab inden den 1. december 2025 for at få en annonce med i den trykte udgave af Sønderjyllandsmagasinet. Partnerskaber tegnet efter den 1. december 2025 vil få en annonce i onlineudgaven af Sønderjyllandsmagasinet. 

 

Læs Sønderjyllandsmagasinet 2025 online

Dansk

Tysk

Hollandsk

Engelsk

Gerda Bouma

Souschef, marketing & presse

gerda@dssj.dk

Marketingkoordinator Thomas Ratzer Petersen ved Destination Sønderjylland

Marketing- & pressekoordinator

thomas@dssj.dk