Markedsføring

Sønderjyllandsmagasinet

Sønderjyllandsmagasin 2018 udkom i starten af 2018 i et oplag på 175.000 eksemplarer, Magasinet er lavet i 4 sprogversioner: Dansk, Tysk, Engelsk og Hollandsk. Magasinet er et vigtigt redskab at vise området på. Som turistaktør har du mulighed for at annoncere i magasinet og/ eller få en henvisning på et af de temaopslag som er relevant for din virksomhed.

Her kan du downloade salgsmateriale til 2018 magasinet samt øvrige annoncekampagner. I september publiceres salgsmaterialet for 2019 og indkaldes turisterhvervet til et markedsføringsmøde, hvor markedsføringsplanerne for 2019 bliver præsenteret og annoncesalget går i gang. Invitationen sendes ud igennem vores nyhedsbrev. Modtager du ikke allerede Destination Sønderjyllands nyhedsbrev kan du tilmelde dig her.


Øvrige samarbejdsmuligheder 

Udover Sønderjyllandsmagasin har man som turistaktør mulighed for at bruge de forskellige platforme Destination Sønderjylland har udviklet for at markedsføre området og gøre det endnu mere attraktiv for turister at besøge. 

Kampagnesamarbejder
Destination Sønderjylland laver i samarbejde med Visit Denmark diverse markedsføringskampagner på det tyske og hollandske marked, både online som offline. Som turistaktør har du mulighed for at indgå et samarbejde omkring udlandskampagner, hvor vi laver skræddersyede løsninger som passer til netop jeres virksomhed på det danske, tyske og hollandske marked.

Investeringsmuligheder: (priser er ekskl moms)
Stor pakke: fra DKK 25.000,- Inkluderer som minimum medlemsskab af FOMARS samt eksponering på kampagnesite på det ønskede marked.
Lille pakke: fra DKK 10.000,- Inkluderer eksponering på kampagnesite på det ønskede marked.

Kontaktperson: Gerda Bouma, tlf. 81827456, gb@dssj.dk

Pressesamarbejde
Destination Sønderjylland besøges året igennem af presse- og filmhold fra vores primære markeder.

Presseturene tilrettelægges efter et bestemt tema og Destination Sønderjylland udarbejder i samarbejde med det pågældende markedskontor programmet for turen. Destinationen betaler udgifterne for at få journalisterne hertil, men aktørerne har mulighed for at
stille deres produkt til rådighed ifm. overnatning, bespisning mv. Det forventes ikke, at produktet er gratis, men man skal som min. tilbyde sit produkt til kostpris. Samtidig kan vi ikke garantere, at der kommer en artikel ud af et besøg eller at en henvendelse også er ensbetydende med, at et givet produkt passer ind i programmet.

Kontaktperson: Gerda Bouma, tlf. 81827456, gb@dssj.dk

 

Facebook- konkurrencer
I samarbejde med Destination Søndejrylland, er det muligt at lave en facebook konkurrencer på Destinationens Facebook side som pt. har over 11000 følgere. Destinationen booster konkurrencen for samme værdi som præmien har (dog max. DKK 4000) og sikrer at konkurrencen når ud til de rette målgrupper, så man får mest ud af indsatsen. Kontakt Destinationen for at få tilsendt konkurrence regler og rammer.

Kontakperson: Helle Schack, tlf. 81824562, hs@dssj.dk

Messer
I 2018 deltager Destinationen på messer i Tyskland og Holland. Ønsker du at være med på en af messerne kan du læse mere om den enkelte messe her

Kontakperson: Gerda Bouma, tlf. 81827456, gb@dssj.dk

MOJN-Kort: Sønderjyllands fordelskort
MOJN-Kort giver rabatter og andre fordele til turister som overnatter hos en af MOJN-Kort overnatningssteder i Sønderjylland. Kontakt os hvis I har et produkt der passer godt til MOJN kortet eller ønsker at være udleveringssted i 2018. Gæsten finder sine fordele via den Sønderjyske APP ‘Oplev Sønderjylland’.

Kontakperson: Helle Schack, tlf. 81824562, hs@dssj.dk

Del denne side

Markedsprofiler

Lær mere om gæsterne fra de enkelte markeder. Hvem er de, hvordan opfører de sig online, hvilken ferieform de vælger og meget mere. Markedsprofilerne er opdateret i 2018 og kommer fra VisitDenmark.

Danmark

Tyskland

Holland