Gå til indhold

Camping kampagne 2022

Foto: Gammelbro Camping

Destination Sønderjylland kører i maj - juli 2022 en Danmarkskampagne med fokus på camping. Som partner har du nu mulighed for at deltage i kampagnen.

Med hjælp fra mediebureauet Havas udruller Destination Sønderjylland i maj 2022 en storstillet online kampagne, der opfordrer danskerne til at holde campingferie i Sønderjylland. Kampagnen har et budget på over kr. 200.000,-

Det centrale element i kampagnen er en ny video, der er sammensat af de campingfilm, som vi fik udarbejdet i 2021. Du kan se filmen herunder.

Fakta om kampagnen:

  • Forventet reach online: 1.196.000 visninger
  • Forventet reach Snapchat: ca. 5000 klik
  • Forventet reach Pinterest: ca. 2.100.000 visninger
  • Periode: 25. maj - 15. juli 2022
  • Geografi: Hele Danmark minus Sønderjylland

 

Leg på campingpladsen
Foto: Laban Stories

Sådan deltager du som partner:

Den del af kampagnen som mediebureauet Havas eksekverer for Destination Sønderjylland fokuserer primært på at skabe kendskab til og interesse for campingferie i Sønderjylland. Som partner med Destination Sønderjylland vil vi gerne tilbyde dig, at du via vores Facebook og Instagram kanaler, kan køre en retargeting kampagne målrettet de personer, der har interageret med kampagnen og besøgt vores camping landingpage.

Vi kører retargeting kampagner i 7 uger i perioden 13. juni - 31. juli 2022 (uge 24 - 30). 

  • Alle deltagende partnere får deres egen annonce, hvor de bestemmer indhold. Der kan evt. linkes til egen hjemmeside, sælges et særligt tilbud eller fortælles om særlige forhold for eksempelvis cyklende campister. Destination Sønderjylland kommer gerne med input baseret på vores erfaringer.
  • Der køres ikke konkurrerende kampagner - dvs. målgruppe og tidsperiode skal være forskelligt for hver partner. 
  • Hver annonce kører i 10 - 14 dage og har et budget på kr. 1000,-

Pladserne fordeles efter først-til-mølle så tøv ikke med at kontakte Helle på 8182 4562 eller helle@dssj.dk for at tilmelde dig og få detaljerne på plads omkring jeres annonce.

Pris for deltagelse:

GULD partnere: Ingen medfinansiering

SØLV partnere: 25% medfinansiering (kr. 250,-)

BRONZE partnere: 50% medfinansiering (kr. 500,-)

 

OBS: GULD partnere skal også tage kontakt til Helle for tilmelding og aftale af indhold.

Såfremt der ønskes flere annoncer, længere kampagneperiode eller lign. kan det aftales på individuel basis.

Følg med:

Destination Sønderjylland

VisitSønderjylland © 2022
Danish